↑ nahoru

Navigace: Nanotechnologie v médiích » Nano je trend

Nano je trend

"Nano" se stalo marketingovým lákadlem, podobně jako bio. Co si pod ním máme představit?

Brand už zneužívají i ti, kteří reálně žádné nanotechnologie nepoužívají. Ladislav Torčík ze společnosti Nanotrade je vnímá spíše jako konkrétní přidanou hodnotu výrobků - antibakteriální povrchy, voděodolnost, hojivé účinky…Trh je podle něj ještě ne zcela probádáný a vstoupit na něj je extrémně obtížné. Do budoucna nabízí obrovský potenciál, ale nese s sebou i obavy a možné regulace ze strany Evropské unie. Více zde.

Aktuality

Sportovní nízké ponožky

Na léto jsme pro vás připravili nové sportovní ponožky nízké. Ponožky jsou určeny na běh, kolo, ale…

Více aktualit
Máte nějaké dotazy nebo připomínky?
Vaše e-mailová adresa:   
Váš dotaz:
2 + 3 = (antispam)
Souhlasím se zasíláním novinek a akcí

Na Slovensko zboží přímo nedodáváme. Pro nákup funkčního oblečení nanosilver kontaktujte našeho obchodního partnera na Slovensku Komfort-shop, s.r.o. paní Ing. Žaneta Mareková +421 911 833 444, www.komfort-shop.sk a pro nanoprodukty kontaktujte Nanotrading® s.r.o pán Michal Haluza +421 907 046 046, www.nanoshop.sk