Zavolejte nám (Po 12-17, Út-Čt 8-17, Pá 8-16:30)

FAQ - často kladené otázky

Nevíte si rady s nákupem, objednávkou zboží nebo reklamací? Přečtěte si nejčastěji kladené dotazy. Pokud nenajdete odpověď zde, naváhejte nás kontaktovat! Rádi vám zodpovíme vaše doatzy.

Objednávka zboží

Nedorazil mi potvrzující email o přijetí objednávky. Jak postupovat?

Když objednám zboží přes internetový obchod, mohu si jej u vás vyzvednout osobně?

Mohu nakoupit zboží na provozovně bez předchozího objednání přes eshop?

Jakým způsobem mohu zrušit svou objednávku?

Doprava a platba

Jak mi zboží dopravíte?

Kolik si účtujete za dopravu?

Jakými způsoby lze zaplatit objednané zboží?

Balíček jsem nestihl vyzvednout na poště. Následně byl odeslán zpět k odesílateli. Zašlete mi zboží znovu?

Dostupnost zboží

Jak zjistím, že je dané zboží skladem?

Za jak dlouho mi dodáte zboží, které je v internetovém obchodě skladem?

Kdy mohu očekávat zboží, které není skladem?

Co znamená, že je zboží na internetovém obchodě skladem?

Osobní odběr

Lze si zboží osobně vyzvednout?

Kdy bude zboží při osobním odběru připraveno k vyzvednutí?

Výměna zboží a reklamace

Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat? 

Obdržel jsem zboží, které jsem si neobjednal? Jak mám postupovat?

Objednané zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit nebo vyměnit? Jak mám postupovat?

Zasílal jsem zboží k reklamaci poštou. Můžete mi potvrdit přijetí zásilky?

Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám k reklamaci?

Nabízený sortiment

Jakou poskytujete záruku na své zboží?

Jaké jsou hlavní přednosti produktů s molekulami stříbra?

Nejsou molekuly stříbra zdraví škodlivé?

Jaké zboží si u vás mohu objednat?