Výměny zboží během Nouzového stavu
Eva Torčíková 08. 01. 2021 Kalendář
Jak nyní postupovat, pokud chcete zboží vyměnit? Stáhněte si formulář
Během Nouzového stavu je více věcí trochu jinak a složitěji - nejde přijít do prodejny a jednoduše si věci vyzkoušet a koupit. Nakupuje se přes e-shopy a stane se, že zvolený kousek je malý nebo velký, nesedne střih nebo je to nevhodný dárek.
Výměna je možná, jen musíte postupovat takto:
1. u zkoušeného zboží neodstraňujte visačky, nevyhazujte jeho obal
2. vytiskněte si a vyplňte
(formulář pro výměnu nebo vrácení zboží)
3. zboží spolu s formulářem zašlete nebo přineste na adresu
NanoTrade s.r.o.
Prodejna nanosilver
Ostravská 1551
738 02 Frýdek-Místek
4. Doručení balíčku Vám oznámíme, ale mějte trpělivost, protože po jeho doručení musí být balíček ve 2 denní karanténě a teprve pak můžeme zajistit výměnu.
5. Požadované zboží bude zasláno na Dobírku 100 Kč za poštovné, případně si můžete dohodnout jiný způsob platby s údaji, které Vám zašleme.
POZOR - zboží, které z hygienických důvodů nelze vyměnit, nezasílejte. Zejména se jedná o filtry, roušky, spodní prádlo. Raději si ověřte v Obchodních podmínkách, které zboží to je.
DOPORUČENÍ - před odesláním zboží na výměnu si ověřte, zda je požadovaná velikost nebo barva skladem, na tel. 604 915 654 nebo emailem na info@nanosilver.cz