Zavolejte nám (Po 12-17, Út-Čt 8-17, Pá 8-16:30)
Výměny zboží během Nouzového stavu

Výměny zboží během Nouzového stavu

Eva Torčíková 08. 01. 2021 Kalendář

Jak nyní postupovat, pokud chcete zboží vyměnit? Stáhněte si formulář

Během Nouzového stavu je více věcí trochu jinak a složitěji - nejde přijít do prodejny a jednoduše si věci vyzkoušet a koupit. Nakupuje se přes e-shopy a stane se, že zvolený kousek je malý nebo velký, nesedne střih nebo je to nevhodný dárek.

Výměna je možná, jen musíte postupovat takto:

1. u zkoušeného  zboží neodstraňujte visačky, nevyhazujte jeho obal

2. vytiskněte si a vyplňte

(formulář pro výměnu nebo vrácení zboží) 

3. zboží spolu s formulářem zašlete nebo přineste na adresu

NanoTrade s.r.o.

Prodejna nanosilver

Ostravská 1551

738 02 Frýdek-Místek 

4. Doručení balíčku Vám oznámíme, ale mějte trpělivost, protože po jeho doručení musí být balíček ve 2 denní karanténě a teprve pak můžeme zajistit výměnu.

5. Požadované zboží bude zasláno na Dobírku 100 Kč za poštovné, případně si můžete dohodnout jiný způsob platby s údaji, které Vám zašleme.

POZOR - zboží, které z hygienických důvodů nelze vyměnit, nezasílejte. Zejména se jedná o filtry, roušky, spodní prádlo. Raději si ověřte v Obchodních podmínkách, které zboží to je.

DOPORUČENÍ - před odesláním zboží na výměnu si ověřte, zda je požadovaná velikost nebo barva skladem, na tel. 604 915 654 nebo emailem na info@nanosilver.cz