FAQ - často kladené otázky
Nevíte si rady s nákupem, objednávkou zboží nebo reklamací? Přečtěte si nejčastěji kladené dotazy. Pokud nenajdete odpověď zde, naváhejte nás kontaktovat! Rádi vám zodpovíme vaše doatzy.
Objednávka zboží
Nedorazil mi potvrzující email o přijetí objednávky. Jak postupovat?
Pokud si nejste jisti, zda vaše objednávka byla v pořádku přijata naším systémem, neváhejte a kontaktujte nás telefonicky na čísle 604 915 654. Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17 hod. Zpravidla však platí: pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, objednávku náš systém nezaznamenal (potvrdili jste závaznou objednávku?)...raději zavolejte.
Když objednám zboží přes internetový obchod, mohu si jej u vás vyzvednout osobně?
Ano, osobní odběr je jedna z možností, jak zboží dodáváme. Zboží si můžete osobně převzít 1) na naší provozovně ve Frýdku-Místku, kterou naleznete na adrese: Ostravská 1551, 738 01 Frýdek-Místek, tel. 604 915 654. V objednávce jednoduše zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr Frýdek-Místek a my vám zboží připravíme na převzetí. 2) Další možností osobního odběru jsou pobočky Zásilkovny, kam si můžete nechat své objednané zboží zaslat nebo Balíkovny na České poště.
Mohu nakoupit zboží na provozovně bez předchozího objednání přes eshop?
Ano ve Frýdku-Místku v naší prodejně od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17 hod. Pokud chcete nakoupit v naší provozovně, není třeba provádět objednávku přes náš internetový obchod. Jednoduše stačí, když k nám přijdete, zboží si prohlédnete, vyzkoušíte a zakoupíte.
Jakým způsobem mohu zrušit svou objednávku?
Odesláním objednávky se zavazujete k odběru objednaného zboží. Pokud se rozhodnete zrušit již odeslanou objednávku, co nejdříve nás telefonicky kontaktujte na čísle 604 915 654, případně zašlete email na adresu info@nanosilver.cz. Objednávky vyřizujeme obratem, proto je pro nás stěžejní, abyste nás o této skutečnosti co nejrychleji informovali. Na uvedeném čísle jsme vám k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17 hodin. Pokud objednáváte mimo tuto pracovní dobu (večer nebo například o víkendu), kontaktujte nás prosím nejbližší následující pracovní den v dopoledních hodinách.
Doprava a platba
Jak mi zboží dopravíte?
Zboží zasíláme přepravce PPL a České pošty, a.s. a Zásilkovny. Objednávky odesíláme jako obchodní balík. Doba dodání se pohybuje standardně v rozmezí 1 – 2 pracovních dní od předání zásilky dopravci. Více informací v sekci Doprava a platba.
Kolik si účtujete za dopravu?
85-110 Kč při objednávce do 1 500 Kč a dodání na dobírku. Pokud si zvolíte možnost platby předem, pak dodání balíčku poštou Vás bude stát 85-95 Kč. V případě vyzvednutí na pobočkách HeurékaPoint a Zásilkovna je dodání 65 Kč za dobírku, 50 Kč při platbě předem. Objednáte-li zboží v hodnotě nad 1 500 Kč, poštovné máte zdarma. Více informací v sekci Doprava a platba.
Jakými způsoby lze zaplatit objednané zboží?
Na dobírku při převzetí zásilky od dopravce, hotově na naší provozovně ve Frýdku-Místku nebo platbou kartou, přes službu PayPal a převodním příkazem. Více informací v sekci Doprava a platba.
Balíček jsem nestihl vyzvednout na poště. Následně byl odeslán zpět k odesílateli. Zašlete mi zboží znovu?
Po odeslání objednaného zboží od nás vždy obdržíte informační e-mail s informacemi o předběžném termínu dodání na uvedenou adresu, případně na pobočku České pošty. Pokud i přes to nestihnete balíček vyzvednout a bude odeslán zpět k odesílateli, rádi vám jej odešleme znovu, bohužel však musíte znovu uhradit poštovné. Je však nutné nás o této skutečnosti informovat. Neprodleně nás proto telefonicky kontaktujte na čísle 604 915 654. Společně se dohodneme na dalším postupu a potvrdíme vám opětovné odeslání zboží.
Dostupnost zboží
Jak zjistím, že je dané zboží skladem?
U veškerého zboží máme vždy uvedenou informaci o jeho dostupnosti. Jak na výpisu produktů, tak i v detailu produktu. Pokud je zboží skladem, najdete u dostupnosti zeleně zvýrazněné slovo: „skladem“. Informace jsou pravidelně aktualizovány.
Za jak dlouho mi dodáte zboží, které je v internetovém obchodě skladem?
Přijaté objednávky expedujeme obratem (je-li to možné), v řádu několika dnů. Pokud není možné zboží ze závažného důvodu expedovat do 10 dnů od přijetí vaší objednávky, o této skutečnosti vás včas informujeme.
Kdy mohu očekávat zboží, které není skladem?
Naše skladové zásoby doplňujeme průběžně. Proto se dodací lhůty u vyprodaného zboží pohybují v řádu několika dnů. Máte-li zájem o zboží, které je aktuálně vyprodané, vyčkejte a sledujte stránky našeho eshopu, kde se včas dozvíte, že je zboží opět skladem.
Co znamená, že je zboží na internetovém obchodě skladem?
Pokud máme u zboží uvedenou dostupnost skladem, znamená to, že máme zboží fyzicky na skladě a je připraveno takřka k okamžité expedici.
Osobní odběr
Lze si zboží osobně vyzvednout?
Ano, osobní odběr je jedna z možností, jak zboží dodáváme. Zboží si můžete osobně převzít na naší provozovně ve Frýdku-Místku na adrese: Ostravská 1551, 738 01 Frýdek-Místek, tel. 604 915 654. V objednávce jednoduše zvolíte jako způsob dopravy osobní odběr Frýdek-Místek a my vám zboží připravíme na převzetí. Další možností osobního odběru jsou tzv. pobočky HeurékaPoint, pobočky Zásilkovny a u PPL Partner, kam si můžete nechat své objednané zboží zaslat
Kdy bude zboží při osobním odběru připraveno k vyzvednutí?
O tom, že je zboží připraveno k osobnímu odběru, vás informujeme emailem nebo telefonicky dle informací uvedených v objednávce.
Výměna zboží a reklamace
Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?
Reklamace vyřizujeme v souladu s platným právním řádem České republiky. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Z důvodu minimálního množství reklamovaného zboží řešíme reklamace takřka obratem, ve většině případů výměnou vadného zboží za nové. Reklamované zboží nám zašlete na adresu NanoTrade s.r.o., Ostravská 1551, 738 01 Frýdek-Místek, přidejte do obálky formulář, kde uvedete důvod reklamace a číslo daňového dokladu (faktury), se kterým bylo toto zboží dodáno. Vaši reklamaci obratem vyřídíme. Formulář ke stažení zde
Obdržel jsem zboží, které jsem si neobjednal? Jak mám postupovat?
V případě, že vám naší chybou odešleme jiné zboží, ihned nás telefonicky kontaktujte na čísle 604 915 654. Společně se domluvíme na dalším postupu a my zajistíme co nejrychlejší výměnu zboží. Dojde-li k našemu pochybení, k novému zboží vám jako pozornost za způsobené komplikace přibalíme zajímavý dárek. Spolu se zbožím nám zašlete formulář, kde uvedete důvod zaslání zboží. Vaši reklamaci obratem vyřídíme. Formulář ke stažení zde
Objednané zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit nebo vyměnit? Jak mám postupovat?
Ano, nepoužité zboží máte právo do 14 dnů vrátit, případně požádat o jeho výměnu. Vytiskněte si prosím formulář, který nám vyplněný zašlete spolu se zbožím. Pokud vám produkt velikostně nesedí, vložte jej do obálky, přiložte k němu list papíru s požadovanou velikostí a číslem faktury. Následně vše odešlete na adresu NanoTrade s.r.o., Ostravská 1551, 738 01 Frýdek-Místek. Jakmile obdržíme váš balíček, obratem vám zašleme zboží ve správné velikosti. Doporučujeme se před objednáním zboží důkladně přeměřit a zboží vybrat podle údajů uvedených v naší orientační tabulce velikostí, kterou najdete u každého zboží v záložce Tabulka velikostí, nebo přímo pod popisem zboží. Podle našich obchodních podmínek vám v těchto případech naúčtujeme poštovné ve výši 100 Kč.
Zasílal jsem zboží k reklamaci poštou. Můžete mi potvrdit přijetí zásilky?
Zboží k reklamaci zasílejte nejlépe doporučeně. Chcete-li se ujistit, že vámi zaslané zboží dorazilo v pořádku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 604 915 654. Rádi vám tuto informaci sdělíme a potvrdíme vám přijetí.
Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám k reklamaci?
Zásilka musí obsahovat zboží zasílané k reklamaci, formulář s popsanou závadou a důvodem, proč chcete zboží reklamovat, číslo faktury a vaši kompletní poštovní adresu, na kterou vám zašleme nové zboží.
Nabízený sortiment
Jakou poskytujete záruku na své zboží?
Standardně poskytujeme na veškeré naše zboží záruku 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet, jakmile převezmete objednané zboží. Jako záruční list slouží daňový doklad, tedy faktura. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Jaké jsou hlavní přednosti produktů s molekulami stříbra?
Všechny naše produkty, ať už je to funkční prádlo, termo prádlo, spodní prádlo, cyklo oblečení, trekové ponožky nebo sportovní ponožky, mají vynikající širokospektrální antibakteriální účinky. Produkty nanosilver® jsou také plně „funkční“ – dobře odvádějí pot, eliminují zápach a zabraňují nadměrnému pocení. Díky antibakteriální složce ničí bakterie a pomáhají bránit vzniku kožních problémů. Výrobky nanosilver® jsou samozřejmě netoxické, nedráždivé a nevyvolávají alergické reakce. Jsou tedy vhodné také pro alergiky. Zároveň jsou všechny naše produkty dobře prodyšné, pružné, pohodlné při nošení a mají absorpční schopnosti.
Nejsou molekuly stříbra zdraví škodlivé?
Rozhodně ne! Ponožky, funkční prádlo a termo prádlo nanosilver® s molekuly stříbra nejsou zdraví škodlivé.
Jaké zboží si u vás mohu objednat?
Veškeré zboží, které máme v nabídce našeho internetového obchodu a je aktuálně skladem. Zaměřujeme se především na výrobu a prodej funkčního prádla – trekové ponožky, spodní prádlo, termo prádlo, nebo různých doplňků, jako je například multifunkční čelenka apod. V naší nabídce naleznete také široký sortiment nanoproduktů, např. přípravky na ošetření různých povrchů, desinfekční a hygienické přípravky, kosmetiku i nanoaditiva...