↑ nahoru

Navigace: Nanotechnologie v médiích » Nano je trend

Nano je trend

"Nano" se stalo marketingovým lákadlem, podobně jako bio. Co si pod ním máme představit?

Brand už zneužívají i ti, kteří reálně žádné nanotechnologie nepoužívají. Ladislav Torčík ze společnosti Nanotrade je vnímá spíše jako konkrétní přidanou hodnotu výrobků - antibakteriální povrchy, voděodolnost, hojivé účinky…Trh je podle něj ještě ne zcela probádáný a vstoupit na něj je extrémně obtížné. Do budoucna nabízí obrovský potenciál, ale nese s sebou i obavy a možné regulace ze strany Evropské unie. Více zde.

Aktuality

Nanokosmetika pro ochranu Vašeho auta

Autošampon a politura na lak na bázi nanotechnologií je nejlepší ochranou Vašeho vozu. 

Více aktualit

Doporučujeme

Máte nějaké dotazy nebo připomínky?
Vaše e-mailová adresa:   
Váš dotaz:
2 + 3 = (antispam)
Souhlasím se zasíláním novinek a akcí

Na Slovensko zboží přímo nedodáváme. Pro nákup funkčního oblečení nanosilver kontaktujte našeho obchodního partnera na Slovensku Komfort-shop, s.r.o. paní Ing. Žaneta Mareková +421 911 833 444, www.komfort-shop.sk a pro nanoprodukty kontaktujte Nanotrading® s.r.o pán Michal Haluza +421 907 046 046, www.nanoshop.sk