↑ nahoru

Navigace: Nanotechnologie v médiích » Nano je trend

Nano je trend

"Nano" se stalo marketingovým lákadlem, podobně jako bio. Co si pod ním máme představit?

Brand už zneužívají i ti, kteří reálně žádné nanotechnologie nepoužívají. Ladislav Torčík ze společnosti Nanotrade je vnímá spíše jako konkrétní přidanou hodnotu výrobků - antibakteriální povrchy, voděodolnost, hojivé účinky…Trh je podle něj ještě ne zcela probádáný a vstoupit na něj je extrémně obtížné. Do budoucna nabízí obrovský potenciál, ale nese s sebou i obavy a možné regulace ze strany Evropské unie. Více zde.

Aktuality

Sportovní sukně s kalhotkami

Novinka letošního léta pro ženy - slušivá sukně na tenis nebo na in line

Více aktualit
Máte nějaké dotazy nebo připomínky?
Vaše e-mailová adresa:   
Váš dotaz:
2 + 3 = (antispam)
Souhlasím se zasíláním novinek a akcí