Envirox™ je vysoce výkonné aditivum do motorové nafty. Inovace díky nanotechnologii.
Jde o vědecky i praktickými testy prověřený produkt, který se přidává do motorové nafty jako přídavná látka. Nižší spotřebou paliva snižuje nejen náklady na palivo, ale odpovídajícím způsoben snižuje také emise skleníkových plynů (CO2) a dalších škodlivých emisí výfukových plynů. Dalším přínosem je čistější spalovací komora a vstřikovací trysky. Tím se prodlužuje životnost některých motorových dílů. Přidáním do standardního paliva si sami vytvoříte prémiové palivo.
Envirox™ se dodává do nafty jednoduchým dávkováním před přidáním paliva a přináší následující výhody:
• Envirox™ zlepšuje způsob spalování paliva tím, že poskytuje více užitečné práce s každým zdvihem pístů. Laicky přeloženo zlepšuje spotřebu paliva
• Envirox™ přináší přínosy pro životní prostředí tím, že snižuje výstupní emise dieselových motorů, včetně CO2, nespálených uhlovodíků a pevných částic. Zlepšené spalování snižuje emise
• Envirox™ pomáhá „vypálit“ usazeniny uvnitř spalovacího prostoru – válce Vašeho motoru. Čistší motor = úspornější motor
Pro použití tohoto aditiva nejsou vyžadovány žádné úpravy motoru. Nemá ani žádný negativní dopad na výkonnost nebo životnost maziva. Velmi nízké dávkování zaručuje stabilní vysoký koncentrát, který se přidává do paliva v poměru 1:4000, tzn., že 25 ml aditiva Envirox™ použijete na 100 litrů motorové nafty.
Spotřebujte nanoaditivum Envirox™ do 12-ti měsíců po doručení.
Aplikace aditiva do nafty EnviroxTM:
mícháno s naftou v poměru 1:4000, úspora paliva cca 7-8%, snížení hlučnosti, kultivovaný chod motoru, ujeto cca 5000km automobil: Volvo V40 r.v.98 motor Renault, 1,9TD
M
Miroslav Charouz
12. 05. 2017
Přípravek byl otestován ve vozidle Volvo V70 D5 při cestě na letní dovolenou do Chorvatska. Auto má najeto cca 150 tisíc km, a v každodenním provozu na území celého Olomouckého kraje se jeho spotřeba dlouhodobě pohybuje na průměrné hodnotě 7,2 l/100km. (Výrobce u tohoto typu předepsal tabulkovou průměrnou spotřebu 6,7 l/100km, reálná bývá o 1 až 2 litry vyšší). Už proto, že občas používám, nebo testuji podobné výrobky pro vylepšení vlastností motorové nafty, jsem rád využil možnost k porovnání. Přípravek Envirox jsem dle návodu aplikoval poprvé ve zvýšeném množství do prázdné nádrže těsně před odjezdem z Olomouce do Brely v Chorvatsku.
Chod motoru auta po cca 500 km se mi jevil tišší, a pozoroval jsem tendenci k vyšším otáčkám na volnoběh, což bych připisoval zřejmě vyšší dosažené kvalitě paliva. Na trase dlouhé 1058 km jsem po dotankování při průměrné rychlosti 89 km/hod zaznamenal spotřebu 6,02 l/100km.
Nyní je vozidlo provozováno opět obvyklým způsobem, (tj. jízdy v Olomouci a okolí) dávka Enviroxu je použita dle návodu a po více než 2000 km je spotřeba 6,4 l/100km. To je v porovnání s hodnotami před začátkem testování cca 11% úspora. Vzhledem k tomu, že jsem s přípravkem najel téměř 5000 km, vozidlo řídím sám a stejným stylem jízdy, považuji dosažené hodnoty za pozitivní zlepšení a očekávám, že při každodenním ježdění se ještě více projeví jeho kladný účinek na stav motoru.
J
Jiří Vališ
12. 05. 2017
Jiří Vališ, Libros Ostrava (Iveco - potvrzen pozitivní účinek aditiva !)
schválen 09. 10. 2011 09:18
V měsících srpen až září 2011 jsme provedli opakovaná měření spotřeby PHM (motorová nafta) u vozidla IVECO Daily 60 C 15, a to před a po obohacení nafty produktem ENVIROX. Testování probíhalo pokaždé za identických technických podmínek
První měření proběhlo hned po doplnění nafty o aditivum a ukázalo úsporu ve výši 4,6%.
Druhé měření pak proběhlo po ujetí 4.927 km (asi po měsíci provozu s aditivem) a ukázalo výraznější snížení spotřeby paliva, a to v průměru o 8,01% proti jízdě na běžnou motorovou naftu.
Naměřené výsledky nás přesvědčily o funkčnosti produktu ENVIROX a naše firma se rozhodla používat jej ve svém vozovém parku a doporučit je i dalším partnerům a svým zákazníkům.
J
Jiří Vališ, Libros Ostrava
12. 05. 2017
V měsících srpen až září 2011 jsme provedli opakovaná měření spotřeby PHM (motorová nafta) u vozidla IVECO Daily 60 C 15, a to před a po obohacení nafty produktem ENVIROX. Testování probíhalo pokaždé za identických technických podmínek (detaily najdete na http://www.nanoaditiva.cz/Stranky/Reference).
První měření proběhlo hned po doplnění nafty o aditivum a ukázalo úsporu ve výši 4,6%.
Druhé měření pak proběhlo po ujetí 4.927 km (asi po měsíci provozu s aditivem) a ukázalo výraznější snížení spotřeby paliva, a to v průměru o 8,01% proti jízdě na běžnou motorovou naftu.
Naměřené výsledky nás přesvědčily o funkčnosti produktu ENVIROX a naše firma se rozhodla používat jej ve svém vozovém parku a doporučit je i dalším partnerům a svým zákazníkům.
J
Jiří Vališ (Nanoaditivum funguje)
12. 05. 2017
Mám vůz Octavia 1,9 Tdi, 66 kW motor, najeto 280 000 km, měsíčně najedu kolem 3 000 km, průměrná spotřeba byla kolem 5 l/100 km. Na plnou nádrž jsem ujel průměrně 940 - 950 km. Letos v květnu jsem začal používat nanoaditiv Envirox s dávkováním 1:4000. Po dvou měsících jsem se dostal na jednu nádrž na 1050 - 1060 km, což je navýšení kolem 10%, což jsem vlbec nečekal. Jezdím stále stejné trasy a styl jízdy se také nijak nezměnil. Osobně jsem velmi spokojen a pokud někdo chcete opravdu používat opravdu schopný a funkční výrobek, pak tento mezi ně určitě patří !
M
M. Hartl100%
20. 05. 2017
Dobrý den, mám ML automat a nějak se nezabývám měřením spotřeby paliva. Prostě auto používám pro svou potřebu i potěšení. Podělím se ale o mou zajímavou zkušenost s Enviroxem. Kamarád mi poradil tohle aditivum, tak jsem si řekl, že vyzkouším ten zázrak. Protože neumím posoudit na cestách, jestli to šetří nebo ne, bral jsem to spíše jako jako takový pokus. Všiml jsem si ale zajímavého efektu mimo jízdu! Při vjezdu do garáže mám takový malý kovový rantl, na kterém se mi vůz vždy zastavil a přejel jsem jej až po sešlápnutí plynového pedálu. Co jsem ale začal používat tohle aditivum, přejedu ten rantl i bez sešlápnutí plynu. To by vysvětlovalo vyšší výkon motoru, což potvrzuje tvrzení prodejce o vlastnostech aditiva. I když dále neměřím spotřebu a nezjišťuji úsporu, aditivum stále používám, protože tento postřeh mi dává jistotu, že to asi opravdu funguje!
Kdo se zabývá měřením spotřeby pak musí mít skutečně dosažený efekt, takže za sebe doporučuji.
L
Leos100%
04. 03. 2019
Dobrý den!
Envirox používám u Ford Mondeo III 1.9 CDTI od jeho asi 150.000 km. Teď má 200.000 km. Motor se ztišil, i v mrazech startuje "na drc" a na delších trasách není problém spotřeba 5.5 l/100 km. Protože jsem s Enviroxem dlouhodobě spokojen, zakoupil jsem jako dárek i oběma synům, kteří mají taky "ropáky".
L.B.
?
100%
16. 04. 2019
Motoristé, POZOR!
V rámci prvních poznatků získaných vyhodnocováním údajů z uplynulé vědecké sezóny (tj. jižní léto 2018-19) pro vás máme jeden žhavý tip (nejen!) na příští zimu. Mimo projekt Testováno v Antarktidě jsme letos do našeho žlutého mazlíka (25 kW dieselového generátoru, který slouží jako zdroj energie pro stanici J.G. Mendela, když nefouká vítr a nesvítí sluníčko) pokusně nalili aditivum Envirox věnované nám k tomuto účelu společností NanoTrade s.r.o. z Frýdku-Místku. Jeho výrobce tvrdí, že by mělo jeho přidání do nafty snižovat spotřebu, zvyšovat výkon a prodlužovat životnost motoru při současném snížení emisí a hlučnosti. Že to zní příliš skvěle, než aby to byla pravda? Vzali jsme proto Envirox s sebou na ostrov Jamese Rosse, abychom jej podrobili zásadní zkoušce v extrémních podmínkách, kde skoro nic nejde tak, jak si lidé doma v teple představují... Doufali jsme, že bychom mohli alespoň tak 5 % ušetřit...
A tady jsou výsledky: ve srovnání s minulou sezónou byla naše spotřeba nafty na osobu a den na stanici o 15,93 % nižší - a přitom se na osobu a den vyrobilo o 35,79 % více energie! Čísla vyplývající z technické zprávy o provozu stanice hovoří jasně, funguje to! Hlučnost, ani zplodiny měřit v Antarktidě (zatím) neumíme, ale kluci technici tvrdí, že zlepšení bylo cítit i v těchto parametrech.
Děkujeme za tento testík NanoTrade s.r.o. a gratulujeme jim k bezva produktu - a co vy, dopřejete svému naftovému motoru taky trochu té dobroty?
Aplikace aditiva do nafty EnviroxTM:
mícháno s naftou v poměru 1:4000, úspora paliva cca 7-8%, snížení hlučnosti, kultivovaný chod motoru, ujeto cca 5000km automobil: Volvo V40 r.v.98 motor Renault, 1,9TD
Přípravek byl otestován ve vozidle Volvo V70 D5 při cestě na letní dovolenou do Chorvatska. Auto má najeto cca 150 tisíc km, a v každodenním provozu na území celého Olomouckého kraje se jeho spotřeba dlouhodobě pohybuje na průměrné hodnotě 7,2 l/100km. (Výrobce u tohoto typu předepsal tabulkovou průměrnou spotřebu 6,7 l/100km, reálná bývá o 1 až 2 litry vyšší). Už proto, že občas používám, nebo testuji podobné výrobky pro vylepšení vlastností motorové nafty, jsem rád využil možnost k porovnání. Přípravek Envirox jsem dle návodu aplikoval poprvé ve zvýšeném množství do prázdné nádrže těsně před odjezdem z Olomouce do Brely v Chorvatsku.
Chod motoru auta po cca 500 km se mi jevil tišší, a pozoroval jsem tendenci k vyšším otáčkám na volnoběh, což bych připisoval zřejmě vyšší dosažené kvalitě paliva. Na trase dlouhé 1058 km jsem po dotankování při průměrné rychlosti 89 km/hod zaznamenal spotřebu 6,02 l/100km.
Nyní je vozidlo provozováno opět obvyklým způsobem, (tj. jízdy v Olomouci a okolí) dávka Enviroxu je použita dle návodu a po více než 2000 km je spotřeba 6,4 l/100km. To je v porovnání s hodnotami před začátkem testování cca 11% úspora. Vzhledem k tomu, že jsem s přípravkem najel téměř 5000 km, vozidlo řídím sám a stejným stylem jízdy, považuji dosažené hodnoty za pozitivní zlepšení a očekávám, že při každodenním ježdění se ještě více projeví jeho kladný účinek na stav motoru.
Jiří Vališ, Libros Ostrava (Iveco - potvrzen pozitivní účinek aditiva !)
schválen 09. 10. 2011 09:18
V měsících srpen až září 2011 jsme provedli opakovaná měření spotřeby PHM (motorová nafta) u vozidla IVECO Daily 60 C 15, a to před a po obohacení nafty produktem ENVIROX. Testování probíhalo pokaždé za identických technických podmínek
První měření proběhlo hned po doplnění nafty o aditivum a ukázalo úsporu ve výši 4,6%.
Druhé měření pak proběhlo po ujetí 4.927 km (asi po měsíci provozu s aditivem) a ukázalo výraznější snížení spotřeby paliva, a to v průměru o 8,01% proti jízdě na běžnou motorovou naftu.
Naměřené výsledky nás přesvědčily o funkčnosti produktu ENVIROX a naše firma se rozhodla používat jej ve svém vozovém parku a doporučit je i dalším partnerům a svým zákazníkům.
V měsících srpen až září 2011 jsme provedli opakovaná měření spotřeby PHM (motorová nafta) u vozidla IVECO Daily 60 C 15, a to před a po obohacení nafty produktem ENVIROX. Testování probíhalo pokaždé za identických technických podmínek (detaily najdete na http://www.nanoaditiva.cz/Stranky/Reference).
První měření proběhlo hned po doplnění nafty o aditivum a ukázalo úsporu ve výši 4,6%.
Druhé měření pak proběhlo po ujetí 4.927 km (asi po měsíci provozu s aditivem) a ukázalo výraznější snížení spotřeby paliva, a to v průměru o 8,01% proti jízdě na běžnou motorovou naftu.
Naměřené výsledky nás přesvědčily o funkčnosti produktu ENVIROX a naše firma se rozhodla používat jej ve svém vozovém parku a doporučit je i dalším partnerům a svým zákazníkům.
Mám vůz Octavia 1,9 Tdi, 66 kW motor, najeto 280 000 km, měsíčně najedu kolem 3 000 km, průměrná spotřeba byla kolem 5 l/100 km. Na plnou nádrž jsem ujel průměrně 940 - 950 km. Letos v květnu jsem začal používat nanoaditiv Envirox s dávkováním 1:4000. Po dvou měsících jsem se dostal na jednu nádrž na 1050 - 1060 km, což je navýšení kolem 10%, což jsem vlbec nečekal. Jezdím stále stejné trasy a styl jízdy se také nijak nezměnil. Osobně jsem velmi spokojen a pokud někdo chcete opravdu používat opravdu schopný a funkční výrobek, pak tento mezi ně určitě patří !
Dobrý den, mám ML automat a nějak se nezabývám měřením spotřeby paliva. Prostě auto používám pro svou potřebu i potěšení. Podělím se ale o mou zajímavou zkušenost s Enviroxem. Kamarád mi poradil tohle aditivum, tak jsem si řekl, že vyzkouším ten zázrak. Protože neumím posoudit na cestách, jestli to šetří nebo ne, bral jsem to spíše jako jako takový pokus. Všiml jsem si ale zajímavého efektu mimo jízdu! Při vjezdu do garáže mám takový malý kovový rantl, na kterém se mi vůz vždy zastavil a přejel jsem jej až po sešlápnutí plynového pedálu. Co jsem ale začal používat tohle aditivum, přejedu ten rantl i bez sešlápnutí plynu. To by vysvětlovalo vyšší výkon motoru, což potvrzuje tvrzení prodejce o vlastnostech aditiva. I když dále neměřím spotřebu a nezjišťuji úsporu, aditivum stále používám, protože tento postřeh mi dává jistotu, že to asi opravdu funguje!
Kdo se zabývá měřením spotřeby pak musí mít skutečně dosažený efekt, takže za sebe doporučuji.
Dobrý den!
Envirox používám u Ford Mondeo III 1.9 CDTI od jeho asi 150.000 km. Teď má 200.000 km. Motor se ztišil, i v mrazech startuje "na drc" a na delších trasách není problém spotřeba 5.5 l/100 km. Protože jsem s Enviroxem dlouhodobě spokojen, zakoupil jsem jako dárek i oběma synům, kteří mají taky "ropáky".
L.B.
Motoristé, POZOR!
V rámci prvních poznatků získaných vyhodnocováním údajů z uplynulé vědecké sezóny (tj. jižní léto 2018-19) pro vás máme jeden žhavý tip (nejen!) na příští zimu. Mimo projekt Testováno v Antarktidě jsme letos do našeho žlutého mazlíka (25 kW dieselového generátoru, který slouží jako zdroj energie pro stanici J.G. Mendela, když nefouká vítr a nesvítí sluníčko) pokusně nalili aditivum Envirox věnované nám k tomuto účelu společností NanoTrade s.r.o. z Frýdku-Místku. Jeho výrobce tvrdí, že by mělo jeho přidání do nafty snižovat spotřebu, zvyšovat výkon a prodlužovat životnost motoru při současném snížení emisí a hlučnosti. Že to zní příliš skvěle, než aby to byla pravda? Vzali jsme proto Envirox s sebou na ostrov Jamese Rosse, abychom jej podrobili zásadní zkoušce v extrémních podmínkách, kde skoro nic nejde tak, jak si lidé doma v teple představují... Doufali jsme, že bychom mohli alespoň tak 5 % ušetřit...
A tady jsou výsledky: ve srovnání s minulou sezónou byla naše spotřeba nafty na osobu a den na stanici o 15,93 % nižší - a přitom se na osobu a den vyrobilo o 35,79 % více energie! Čísla vyplývající z technické zprávy o provozu stanice hovoří jasně, funguje to! Hlučnost, ani zplodiny měřit v Antarktidě (zatím) neumíme, ale kluci technici tvrdí, že zlepšení bylo cítit i v těchto parametrech.
Děkujeme za tento testík NanoTrade s.r.o. a gratulujeme jim k bezva produktu - a co vy, dopřejete svému naftovému motoru taky trochu té dobroty?